#مصر: صيدلي متطرف يضرب فتاة قبطية في رمضان لان ملابسها لم تعجبه

إرتكب جريمتة فى حق الفتاة و ضربها لأن (ملابسها لم تعجبة ) !! فى رمضان ثم إكتشف إنها مسيحية ذلك الصيدلى الداعشى المتطرف عندما دخلت صيدلته تشترى دواء منها !

إرتكب جريمتة فى حق الفتاة و ضربها لأن (ملابسها لم تعجبة ) !! فى رمضان ثم إكتشف إنها مسيحية ذلك الصيدلى الداعشى المتطرف عندما دخلت صيدلته تشترى دواء منها !
نشرت فيديو تفضحه ليتحرك البنى آدمين ضد هذا الحيوان المتطرف هاجت الصفحات ضده و إزاى و مش إزاى !
ثم
كما كان متوقع تماما عقدت ( جلسه صلح ) برعاية ( الكنيسة ) بين الفتاة و الداعشى و هات يا تصوير و إحنا فى أيام مفترجه و الصلح خير و هييييييييه !
البنت شكلها فى الصور مغصوبه على الصلح لأنها فى النهاية لم تأخذ حقها من ذلك الداعشى المتخلف و وجود كاهن فى الصلح يعطى إنطباع إنه جرى الضغط عليها من قبل الكنيسة لترضى بالصلح و الحقيقة لا أعلم هل الكنيسة تصرفت بشكل منفرد منها للصلح أم هى أيضا مضغوط عليها من قبل الأمن ؟؟ !!
المهم
أفلت الداعشى من المحاسبة ببساطه لأن الناس المجنى عليها كلها ذات شخصيات ضعيفه
حيوان داعشى هاجمك أفضحية على مواقع التواصل و فى نفس الوقت قدمى ضده بلاغ فى قسم البوايس و يكون معك محامى أى محامى إن شاالله تحت التدريب و لا تقبلى الصلح أبدا مهما أعتذر و بكى و مهما جاء لك بأولاده الصغار يبكون و لا زوجته و لا أمه و لا أبيه لا تتعاطفى و لا يلين قلبك أمام إنهيارهم المزيف أمامك
و لا تسمحى لشيخ أو كاهن أن يطلب منك العفو و السماح لداعشى أو متحرش بحجج أيام مفترجه و لا علشان أهله و لا علشان مستقبله أثبتى على موقفك لتقديمة للمحاكمه حتى لو أخذ شهر حبس ده كفيل أن يربيه من جديد .
تانى حاجه


يعنى إيه الدوله تتسامح فى حقها إذا تنازل المجنى عليه عن حقه ؟؟؟
المفروض الجرائم الداعشية و الإرهابية و التحرش و الإغتصاب حتى لو تنازل المجنى عليه عن حقه لأسباب كثيره لا تتنازل الدولة عن حقها فى معاقبه الجانى .
الناس هنا فى الصفحه كانوا بيبعتولنا يقولون لنا لماذا لم تتكلموا عن الصيدلى و الفتاة ؟؟
عرفتوا السبب ؟؟ علشان كنا متوقعين بنسبه 99 % إن الصلح سيتم بينهم و تنتهى الحكاية على مافيش
و كما توقعنا حدث
و لا عزاء للعدل

About رشا ممتاز

كاتبة مصرية ليبرالية وناشطة في مجال حقوق الانسان
This entry was posted in الأدب والفن. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.